31 lipca 2013

Pyszne szaleństwo

Zacznę dzisiaj od Tortu, który zrobiłam na urodziny dla brata, ponieważ cały czas jestem na diecie bezglutenowej, muszę dobierać produkty bardzo ostrożnie, ale wydaję mi się, że warto było się skusić na kawałek takiej słodkości. Ulubione połączenie mojego brata to czekolada i wiśnie. I tak powstała, ta oto słodkość. 

 Tort Czekoladowy bez mąki z dodatkiem wiśni przekładany kremem z mascarpone.


 Na pierwszy rzut poszły wiśnie. Mrożone, bowiem dostałam je jakiś czas temu. Pochodzą z ogrodu, w którym wszystkie owoce są naturalne, bez żadnych oprysków.


Wiśnie to także, jeden z moich ulubionych owoców, a najbardziej smakują takie z kompotu, jaki zawsze robiła moja mama.


Może nie wyszedł idealnie równy, no ale smakował znakomicie. I wcale nie wymaga dużo pracy. 
 

Jak już jestem w temacie smakołyków, to pokaże wam jeszcze Sernik, również w wersji bezglutenowej.


Sernik, trochę oszukany, bo zrobiłam go z naturalnych serków homogenizowanych i mascarpone. Niestety prawie wszystkie sery przeznaczone do serników mają, w składzie gluten.


 Ale przyznam, że pył bardzo puszysty i smakował całkiem nieźle. 
Przepisy na słodkości możecie znaleźć tu.

To by było na tyle, uciekam na rower, a wam życzę miłego dnia.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz