02 sierpnia 2013

Dzień pełen dylematów...

Kolejny upalny dzień, a ja od rana zastanawiam się co zrobić. Kiedy przerobiłam swoją lampkę nocną, pozostał mi po niej klosz, no i aż głupio byłoby go nie wykorzystać. Dlatego dzisiaj zabrałam się za jego odnowę. Ale oczywiście stanęłam przed wyborem tkaniny i zaczęły się moje dylematy.
Zdjęcia zrobiłam na małej lampce, bowiem na korytarzu światło nie jest zbyt idealne.

...

Pierwsza opcja, to groszki, na czarnym tle. Przyznam, że efekt na żywo jest dużo ładniejszy niż, na zdjęciach, ale to pewnie dlatego, że wzór jest mały.


 ...


...


 ...



 A kolejna opcja, to wzór kwiatowy.Udało mi się zrobić nawet jedno zdjęcie na korytarzu.



 ...



...


Kompletnie nie wiem, na którą się zdecydować, a wy jak myślicie?
Pozdrawiam ciepło Ula :)








2 komentarze:

  1. Podglądając Twoje prace i zaglądając do Twojego mieszkanka poprzez zdjęcia, wydaje mi się, że do Ciebie lepiej pasują groszki

    OdpowiedzUsuń
  2. Lampa już zawisła i jednak wygrały groszki, choć nie powiem, bo kwiaty również mi się podobają :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń