02 czerwca 2013

Szalony weekend...

I w końcu nastała leniwa niedziela, ale po wczorajszym dniu bardzo zasłużona. Wiele się działo, a dzień zaliczam do bardzo udanych. 
Począwszy od tego, że wybrałam się z koleżankami  na Jarmark Francuski, który odbywał się przez weekend w Poznaniu. No i nie ukrywam, że moje oczekiwania były większe, no ale sam w sobie wypad bardzo ciekawy. Dlatego też nie było czasu, na tworzenie nowego posta. 



Znalazły się również konfitury, jednak ja stanowczo skusiłam się aby spróbować słodkości, w postaci czekoladowych kostek.



A teraz już nadrabiam nowinki jakie u nas panują. Pod koniec czerwca wybieramy się na Ogólnopolski festiwal "Pin-up Party", gdzie wystawimy się z naszymi pracami, dlatego teraz na pewno będą powstawać pomysły z tym związane., I tak w efekcie powstały kolejne groszkowe poduchy, podkładki itp.




...


No i muszę się pochwalić, bo do mojej ogrodowej kolekcji, dołączyły dwa piękne świeczniki z Home&You, " Dzień dziecka" to jednak super sprawa. Dziękuje Mamo :)


Jak wam się podoba kokardka, w roli kieszonki na sztućce?


 ...



Pracujemy obcenie nad takim samym zestawem, w innej kolorystyce. A w tym zestawie zdecydowanie uwielbiam połączenie ukochanych kokardek z groszkowym tłem.





Na dzisiaj tyle, bowiem widzę za oknem piękne słońce, które trzeba koniecznie wykorzystać. Ach pogoda ostatnio płata nam takie figle, że nie wiadomo jak długo się utrzyma. Także, uciekam poszukiwać nowych inspiracji.

...

Ach zapomniałabym, mam mały problem i nie wiem czy ktoś z wam również się z tym boryka. Kiedy duszę na klawiaturze literę "ś" otwiera mi się jakieś okno i nie mogę pisać normalnie postów, czy ktoś z was ma taki sam problem?

Pozdrawiam ciepło ...Ula...





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz