18 maja 2013

Ogródek

Dzisiaj nastąpiły prace ogródkowe, czyli trochę malowania, trochę upiększania. No i mam w końcu poduchy. Na wielu blogach można zobaczyć poduchy i inne gadżety z motywem gwiazdki. Dzisiaj motyw gwiazdki zawitał u mnie. Pierwszy raz zauroczyłam się poduchami z tym właśnie motywem na blogu HOUSE OF IDEAS, gdzie motyw czarno- biały przewija się codziennie. Bardzo mi się to podoba, dlatego też postanowiłam te kolory wprowadzić do siebie.


...

 ... 



 Powoli zaczyna robić się pięknie, jeszcze tylko brak mi kwiatków. Poduchy, obrusik i koszyk na pieczyw, w którym obecnie leżą u mnie jabłka oczywiście uszyła moja mama, ja z kolei zajęłam się malowaniem gwiazdek :)

 
  Wracając do poduch, nie mogłam się zdecydować, czy zrobić pełną czarną gwiazdę, czy tylko obrysować kontur. Jak myślicie, która wygląda lepiej?


...


 ...


Jeszcze brakuje, mi trochę dekoracji i trochę trzeba podratować trawkę, bo coś nie chcę rosnąć, a może macie jakieś rady na piękny trawnik?

Pozdrawiam ciepło., dzisiaj z słonecznego ogródka :)
...Ula...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz