16 kwietnia 2013

Trochę tu, trochę tam...

Dzisiaj zacznę trochę od niedzieli, pomimo tego, że mamy już wtorek :). Na początek parę zdjęć, z niedzielnego spaceru, pierwszy raz byłam w tak fajnym miejscu i okazało się, że mamy je pod samym nosem, bo dosłownie parę kilometrów od domu. Taki niedzielny spacer, w końcu przy pięknej pogodzie i od razu samopoczucie robi się cudowne.


 Zdjęcia zostały zrobione przeze mnie w rezerwacie przyrody "Śnieżycowy Jar"

   
...


Wrażenia super, także polecam zwiedzać naszą piękną Polskę, bo pewnie takich miejsc jest bardzo dużo.

A teraz już o czym innym. W ostatnim poście pisałam o paru dosłownie nowościach, jakie u mnie zawitały. Wybrałam się nie dawno na zakupy i w moje rączki wpadły nowe solniczki, dwa małe garnuszki, ach no i urocze pojemniki.


Uwielbiam ramki do zdjęć, zarówno te stare pięknie rzeźbione, jak i te nowe o bardzo prostych kształtach.


 Zdjęcie garnuszków gdzieś mi się zapodziało, także pokażę przy okazji, ale dołączył również, przemalowany wieszak na kubeczki.

 ...

A tak na sam koniec hmm, czy pamiętacie te obrazki?, jakiś czas temu pokazywałam tajemnicze zdjęcie, w końcu zabrałam się za ich odświeżenie. Zagościły u mnie, bowiem zakupiła je dla mnie na jednym z poznańskich targowisk moja urocza koleżanka M. Dziękuje kochana :*



 ...


Tak dla porównania, jak wyglądały wcześniej, na tym zdjęciu przemalowany tylko jeden. 


I tak kolejne drobiazgi pojawiły się u mnie w domu. W weekend majowy wybieram się na wycieczkę i mam nadzieję, zakupić kolejne. Na dzisiaj to już koniec, uciekam się relaksować, bo przy tej pogodzie jest to konieczne. Ach jak ja nie lubię takich przeskoków, jeden dzień piękne słońce, następny ponuro i deszczowo. 

Do zobaczenia wkrótce!!!

... Ula ...

2 komentarze:

  1. serduszkowe pojemniki czarujące:), a ramka wyszła super, zyskała nową duszę:)teraz tylko czekać na nowe inspiracje:*

    OdpowiedzUsuń
  2. No gdyby nie ty, to obrazków by nie było :) także dziękuje kochana lampki też już prawie gotowe :)

    OdpowiedzUsuń